L’A+I Ordino qüestiona la necessitat d’un bus de 52 places cada 20 minuts per pujar a Sorteny

Liberals d’Andorra+Independents Ordino considera que “s’estan destinant molts diners” per la prova pilot de la restricció de vehicles a l’aparcament de Sorteny i pel bus que puja des del Serrat fins a l’entrada de la vall.

La consellera Eva Choy ha manifestat que “ens està sorprenent els costos que pugen a uns 60.000 euros, entre els 28.000 de l’autobús, els 25.000 del condicionament de l’aparcament i els 7.000 per personal d’atenció al públic a Sorteny”. Una de les despeses que més es qüestiona d’aquesta prova pilot és la necessitat “d’un autobús de 52 places que farà 3 viatges per hora”. Durant la sessió de Comú, Choy ha posat en dubte que “arribin a pujar 156 persones per hora fins a Sorteny”. Tot i posar de manifest que “tot està pujant molts diners”, des de L’A+I “esperarem a finals d’estiu per veure si el servei està sobredimensionat” ha indicat.

Preocupació per una factura ‘imprevista’ de SECNOA que puja a 22.000 euros

La consellera Eva Choy ha volgut deixar constància de la preocupació generada a la minoria per l’aparició d’una factura complementària de 22.000 euros d’assessorament que haurà de pagar el Comú d’Ordino a SECNOA. La factura en qüestió fa referència a les hores extres d’assessorament jurídic que l’empresa Manubens Advocats va haver de fer per la venda de les accions de SECNOA a SAETDE.

Tot i que, “des de la minoria entenem que aquest càrrec l’ha de pagar el Comú, no deixem d’estar preocupades perquè una vegada més s’ha de fer front a una despesa de SECNOA” ha remarcat Choy. A més, ha criticat que “el pagament s’ha de fer a una empresa triada per SECNOA amb diners públics i sense haver passat per un concurs públic”.

Comparteix
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •