‘Reflexions del confinament’ d’Eric Alguacil

Primer de tot vull donar les meves més profundes i sinceres condolences per les persones finades per la malaltia de la Covid-19. Són persones que han aportat molt a la societat andorrana, coneixement i experiència de vida que s’ha perdut i mons interns que no tornaran. Una llàstima, però ànims a les famílies i endavant … Continua llegint ‘Reflexions del confinament’ d’Eric Alguacil