‘La irresponsabilitat de legislar’ de Judith Pallarés
Fa dies que parlem del volum legislatiu acumulat en les comissions del Consell General. Legislar és una responsabilitat i fer-ho amb presses pot tenir series conseqüències. Sense cap dubte, la nostra obligació fins a la dissolució del Consell General –tot sembla indicar que serà el pròxim mes de febrer– és fer la feina que se’ns … Continua llegint ‘La irresponsabilitat de legislar’ de Judith Pallarés
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar