El Govern i els tres grups parlamentaris que conformen la majoria han acordat que l’import de la retallada de sous que s’aplicarà als càrrecs electes es destini al personal del SAAS que ha lluitat a la primera línia contra la Covid-19. La proposta l’ha fet pública el ministre de Salut, Joan Martínez Benazet, durant la … Continua llegint CORONAVIRUS | La majoria proposa que la retallada dels sous dels polítics es destini al personal del SAAS
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar