Presentada la nova campanya d’hivern Andorra Turisme

Foto: SFGA/JAViladot

La ministra de Turisme, Victòria Canals, ha presentat la campanya d’hivern d’Andorra Turisme que té previst invertir vora de tres milions d’euros per promoure la marca Andorra.

Aquesta campanya promocional té com a lema principal ‘El millor del fred és poder entrar en calor’, on es dona protagonisme a la neu però també a altres elements atractius com el shopping, la gastronomia, la cultura i la pràctica de l’esport.

En aquesta promoció es combinaran el contingut comercial amb l’actualitat sanitària provocada per la COVID-19. La ministra Canals ha explicat que la partida de 2,9 milions busca arribar als potencials clients, tenint un volum més elevat als països veïns com Espanya, on s’inclou un pla de mitjans a televisions i ràdios tant nacionals com autonòmiques. Així mateix, s’ha previst un pla de mitjans per a França, concretament France 3 Télévision i ràdios regionals. La campanya inclou per ambdós països presència als canals digitals, maximitzant l’abast de la promoció d’Andorra Turisme.

Finalment, Victòria Canals ha agraït al sector turístic la seva capacitat de d’adaptació en un entorn canviant on s’estan aplicant protocols per la COVID-19.

Comparteix
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •