L’adjudicació del 4t tram de l’embelliment de Meritxell és “un espectacle grotesc”

El conseller de L’A al Comú d’Andorra la Vella, Víctor Pintos, ha considerat “un espectacle grotesc” l’adjudicació de les obres d’embelliment del quart tram de l’avinguda Meritxell, que va quedar desert en el primer concurs, que s’ha aprovat durant la sessió de Consell de Comú celebrada aquest dijous al migdia amb el vot en contra dels consellers de Cd’I+L’A.

Víctor Pintos ha criticat les formes de fer de la majoria en aquest afer, “les presses, la mala planificació i tot plegat ha contribuït al fet que la parròquia pagui de l’ordre d’un 45% més per unes obres mal planificades i molt mal organitzades” i ha emfasitzat que “nosaltres estem, realment, enfadats”.

Un dels aspectes que “ens ha sorprès de l’adjudicació” ha alertat Pintos, “és que les dues ofertes són idèntiques de les que es van presentar en el concurs que es va declarar desert”. El conseller de L’A ha explicat que les empreses que es van presentar al primer concurs han tornat a fer-ho al segon en format d’Unió Temporal d’Empreses (UTE) però mantenint exactament les mateixes ofertes econòmiques. En aquest sentit, Pintos ha manifestat que “no deixa de ser sorprenent que es presentin les mateixes 4 empreses, amb 2 UTEs i amb les mateixes ofertes”, i ha afegit que “resulta ‘curiós’ que l’empresa que ja havia presentat l’oferta més alta la repeteixi, sabent que és superior a la de la competència” i que, per tant, tindrà molt poques possibilitats de prosperar.

 Un altre “espectacle”, l’adjudicació del túnel de llum i el poblet de Nadal

L’adjudicació del túnel de llum i el poblet de Nadal també ha estat catalogada com “un espectacle” per Víctor Pintos. En aquesta ocasió, la proposta ha tirat endavant amb l’abstenció dels consellers de Cd’i+L’A per la manca d’informació sobre el projecte que ha rebut l’oposició. De fet, han denunciat davant dels mitjans de comunicació que “no en sabem res del túnel de llums. Per l’oposició el més calent és a l’aigüera”.

Comparteix
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •